<3

ITSHIHI, nu äter jag mackor, med parmesan ost på <3 som har stått i ugnen i 7 minuter : D Jag lyssnarih på babyshambles nu me :] inte Libertines för omväxlingsskull ^__^ YOU SENT FOR ME I WAS KNOCK KNOCKIN' ON DEATHS DOOR, YOU IGNORE, ADORE, A'REBOURS ME, YOU LEAVE ME WASHED UP BEGGING FOR MORE, OH IF YOU REALLY CARED FOR ME, OH YOU'D LET ME BE, YOU'D SET ME FREE, BUT WHAT YOU ROBBED ME OF IS MY.. OH IS MY LIBERTY (8) <3<3<3 Jag vet inte om vi har idrott eller inte nu på morgniiingen, men jag tänker inte gå, även om vi har det så, vad ska hon göra ? betygen är ju satta så aah :) LALAL! :) Oh no, I think I understand what I misunderstood before, how your love gives me so much more, I am free again, I can see again.. (8)<3<3 NU VILL JAG HA O'BOY, men bahijeee, min papá vill inte köpa d mer bara för dom har höjt priset med typ 10 kronor :O PLUS att dom har tagit bort halva påsen, så d e typ jättelite i >< så nu har vi bara dumle, å den e inte lika god, men jag får väl vara nöjde med det jag har, dom stackars barnen i afrika vet säkert inte ens vad o'boy är Ò_ó Stackare. Tänk, dom får typ aldrig äta godis, å dom får liksom typ ibland inte ens mat, å här i sverige så typ, mår vi dåligt om vi inte får frukost, lunch, mellanmål och middag ? å där får dom kanske max ett mål om dan, om dom ens får det, eller aah, det kanske inte är just i afrika, men det är ju så man säger oftast "tänk på dom stackars barnen i afrika" MEN BAHJI, jag är inte så bra på å skriva sånt där sexii moma grejjsi :) NU SKA JAG DRICKA DUMLE SAKIH, If you're looking for a cheap sort, set in false anticipation, I'll be waiting in the photo booth, at the underground station (8) ALBION <3                                                 EDHOOOHE ^_^

Kommentarer
Postat av: new purple parfym <3

men mumsigt mantha.

2006-06-12 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback