DON'T LOOK BACK INTO THE SUN <3

YUMMIIHE, HÄR E JAG IGEN :D HAPPY ?! : D :D:D:D:DD::D:D:D WHATEVER, just nu sitter jag å lyssnar på don't look back into the sun med mina kära Libertines <3 eller, låten heter faktiskt don't look back into the sun 2, men det är fortfarande samma låt, den låter typ som om den e inspelad från en replokal, en helt vanlig majsii bara :] knappast en studio eller nåt shit xD Men jag älskar den :) den är från deras skiva som hette typ "Babyshambles" :D ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR, asså, jag vet verkligen inget underbarare än Pete & Carl när dom sjunger tillsammans :) när det blir jordgubbssäsong, då ska jag köpa massa goda jordgubbar, sätta mig ute i solen, och lyssna på Libertines medans jag äter upp mina smarriga jordgubbar <3 FAST JAG MÅSTE HA VANILJGLASS TILL ME JU ! :O :D <3<3<33 JAJA, slut me d, nu har jag dessutom hunnit lyssna på en till låt från den skivan :D Last post on the bugle hette den <3  det låter lite kul :D men jaha, nu lyssnar jag på untitled 108, värsta sötiish :D:D den är snart slut, å då kommer back from the dead :D MED LIBERTINES ! den är så skön, älskar den med Babyshambles, men den är lätt bättre med Libertines, när båda pete & carl sjunger ;D <3<3 OOH, NU KOMMER DEN :D Jaja, nu ska jag kanske berätta om vad som kommer hända idag ? :D:D:D:D:D  LAJDI, IDAG IDAG IDAG, så ska jag, det ruttna fläsket, carrobarrobajklick, biitchen och Gayen röka vattenpipa och dricka äppelte ^_^ VADÅ MYSIGT? Jag älskar vårat äppelte <3<3 Liksom, tänk när det tar slut ? :O omg, jag kommer typ griniisha :D OH, nu kom THE MAN WHO WOULD BE KING <3 Ah, tiish, så het :D dom sjunger LLALLLALALLALLALALLALALALLALLAAAA i refrängen <3 ÅH, den här e värsta gammal me så det låter så jävla gött <3 ÄLSKAR ! <3 OH, asså åh, jag skulle så gärna vilja se The Libertines :) BAJA PÅ PETE & CARL SOM INTE KUNDE HÅLLA SAMS ! MEn dah, om jag får åka till London och se Babyshambles då blir jag lycklig ändå <3 Pete är underbar utan Carl me :D MEN DAH, NU SKA JAG ÄTA MAT ! SÅ BAHJLÅÅÅÅÅÅH ! <3 OH, THE ROAD TO RUIN 2 NU ! <3 JAJA, HEJSIPEJSIII, IGEN, JAG ÄR INTE BÄST, PETE & CARL ÄR BÄST <3<3      : D Oh, nu har jag faktiskt suttit kvar en stund, även fast jag sa att jag skulle gå å äta :D Så nu har jag lyssnat på DO YOU KNOW ME? och  CAMPAIGN OF HATE me :D och fahn åhåhåhååhhh, nu kom UNTITLED 117 ! <3<3<3<3 den är så jävla skön va ?! ÅHÅHÅH ! <3<3 JAJA, HEJDÅ, MÅSTE PAUSA NU INNAN DET KOMMER NÅN MER BRA LÅT, HA DET BRA SNYGGING ! ELLER, BILO SOM DOM SJUNGER I LÅTEN NU ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback