Febern jublar.

IDAG HAR JAG VARIT MED BEATRICE, stavas d så ? :O iaf, vi har ätit godis och typ kollat på grey's anatomy, DUBBELAVSNITT, och tyvärr säsongsavslutning :O :( MEN IAF, sen såg vi på nån cp film på 3:an, den va vearsta grym :) hennes buss skulle typ komma 01:40 eller nåt så vi var tvugna å spela lite mariokart och lyssna på lite Kristian en stund för att hon inte skulle behöva vänta ute i sommarkylan :] EHE, jag ownade henne, MAHA, typ 10 - 0 YÄHJI : D MEN ja, imon, ledig imon me typ, liksom orka slottskogen, med hm. .. .. . .. .. nu orkar jag inte skriva mer, för jag har massa mygbett som kliar och jag vill ha ett "sluta klia" medel, vad heter sånt nu igen ? >_< nånting på S.. men inte samarin xD nåt annat, men bah, EYDOHEHEE <3<3

Kommentarer
Postat av: Carro

SALUBRIN! Eeheheh. tror jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback