GODMORGON

JAG ÄLSKAR THE MAN WHO CAME TO STAY, OM DOM INTE SPELAR DEN PÅ BABYSHAMBLES SPELNINGEN, om jag går på den, DÅ KOMMER JAG BLI RIKTIGT BESVIKEN, det kommer jag inte, men ändå :D LALLAAA, nu sitter jag här och.. ja.. jag vet inte vad jag ska ha för tröja på mig /: LALA, THERE'S A MAN WHO CAME TO STAY (8) IF YOU SAIL INTO THE SUN, BEWARE THE EYES OF GREEN, AND IF THE WHOLE WORLD TELLS YOU YOU ARE THE ONE, WELL I DEFY YOU NOT TO BELIEVE 'EM MY SON (8) SÅ jeffla söt <3 Ahmen nu ska jag kolla om dom har planerat några nya spelningar :] www.babyshambles.net <3 EHEHEH, BAHJLÅÅÅH! <3 OH, jag kan ju alltid fråga mina paranteser om vi kan gå på den tyska, om dom typ inte orkar åka till london veckan efter island /: Liksom, Jimmy eat world me !! <3<3 det kan ju typ inte bli bättre ^_^ MEN HEJDÅDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback