HEJJAGHETERSAMANTHA

HEJ BLOGG!
Jag är typ bäst * fast, äh, Pete är ju typ bättre, men vadåååråå ? :D
Det kliar på min arm, och asså, jag förstår inte riktigt det här, orka ha en blogg ? - Ja, men ändå, jag kommer typ skriva här två gånger och sen glömma bort d eller nåt ^_^
SIKK SÅ FULT JAG SKRIVER, LAJDI, OM JAG ÄNDÅ VORE NORMAL ? NU HAR JAG ETT RIVSÅR I PANNAN, FRÅN EN PINNE!! FATTARNIIIIH ELLAAH ? Typ, duktigt dumskalle, riv dig med pinnen, "OKEJ!!!"
Jag jag jaaag vill ha choklaaaaad (8) lajdidadadam dam dam dam dammmmmi <3
Nu ska jag nog gå å leta choklad down in the källare, så BAHJLÅHEJSII :]




Kommentarer
Postat av: BECKA!

JAG HITTADE DIG! HAHHAHA, du stog på första sidan "Mamtharin".. Tänkte la att det var du :)

2006-06-01 @ 16:38:36
Postat av: HANNA

MAAAAANTHA HAR BLOGG ;D MIN BIITCH FÖLJER TRENDEN.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback