Man hoppas väl alltid på det bästa ?

IDAG har jag varit med BIIATCH <3, det var väl typ trevliigiiiiht, vi gick, och, gick, och gick :) sen var vi med becki och brajjan me :) vi satt och satt och satt, på gungorna :) sen kom ponken xD han skäms, ibland, och han borde gå härifrån :) Men IHJYEjA, Brajjan skulle aldrig riva sönder en strumpa, dom är så värdefulla för honom, han har inte så många :) Brajjan är en diixzeriii, han bara han bara är, men han är snällih ändå, OCH DU ÄR INGEN MES, du är cool, alla gillar dig för den du är, men du tar åt dig allting man säger, så liksom, aah. Det jag säger menar jag iaf inte på ällwööööhr, jag tror inte nån gör det, man är ju inte precis med dig om man tycker att du är en tönt, mes eller typ nåt sånt. Åwehiha, jag måste iaf börja hjälpa till lite mer här hemma nu, för då får jag åka till London :) OCH DÅ FÅR JAG SE BABYSHAMBLES <3 :D Förlåtih brajji om du tog illa upp, men det var inte riktiiigthi på ällwöhr . EHDOOOOHI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback