Om jag ändå inte var som mig.

ONE THING IS CLEAR, I WEAR A HALO (8) Jag är nörd : D och jag blonderade mitt hår igår, det ser typ, gult och fult ut, som vanligt, JAG VILL HA RÖTT HÅR ! SOM MILLAN I TJENARE KUNGEN ! !!! Jahmen dah, idag har jag varit på torget, med gay :] Vi typ, letade efter skor till mig, men hittade inga, och ah, till gay då, smycken ;D Hon/den/det, HAHA, hittade ett par söta örhängen :) Och jag köpte faktiskt min söta lilla piraya t-shirt på Indiska : D    INDISKAS BARNAVDELNING FOREVER IN MY HEART <3 xD Assåååsåååsåå, nu har jag tvättat bort min bestiiis tatuering =( kan ju inte komma med en sån till balen imon, liksom daaah xD MEN HEJDÅHÅ ! <3 OH, btw, jag önskar att jag inte var så mig, liksom, orka ? :) <3

Kommentarer
Postat av: MANDIS

wiie. bethany joy lenz :D

2006-06-10 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback