OMG? :O

SHOOP SHOOP SHOOP DE LANG DE LANG, SHOOP SHOOP SHOOP DELANG DELANG <3
Wohw, igår kväll hade jag ett långt snack med min mamiii, hon får för sig massa konstiga saker, typ, jag vill inte ha nån pojkvän över sommaren, DÅ VILL MAN VARA FRI ! :D å liksom, så sa jag d; ahmen jag vill inte ha nån pojkvän nu. Oså kommer hon ; Ne, du vill ha en flickvän ? Jag typ WTF ? Ah, hon e ju lite konstig som sagt, MEN HON SKA TJATA PÅ PAPPA SÅ JAG KANSKE KAN FÅ ÅKA TILL LONDON :D:D:D
Det är typ han som e problemeet :D fast, hon sa att vi måste hitta ett flyg som går hem på morgonen på måndagen isf, eftersom mami måste jobba dåååhii :D:D men jag hoppas det löser sig, asså ååh, det pirrar typ i min magii bara jag tänker på d :) TÄNK ATT JAG KANSKE SKA SE PETE LIVE?! <3

Kommentarer
Postat av: BECKA!

PEEETEE DOHERTY, är du såå kladd ?

2006-06-03 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback