Precis som dig.

TODAY, var jag med bea en stund efter skolan, det var ett tag sen :) men sen var hon tvungen å hinna med en buss, så då sa vi bahbahj efter några mariokart lopp och lite kristian anttila i örongångarna :) sen skulle jag åkt å badat, men hm. nej tack. DIXZERS ! sen iaf så var jag med mr. FÄRSK! vi åt pizza, eller typ, torris xD Liten Andreasiih klick, TORR :] THEN, åt vi varsin isglass, sen.. blabhalala, sen spelade vi mariokart och shitiih, sen skulle jag tvätta sand xD så då fick färskisen gå hem till sitt, ehehe, ni vet, "gå hem till ditt", ah, monsters inc, BÄST EREN <3 :D då blir det ju, gå hem till ditt, han fick gå hem till sitt, eller ? :D EHEHE, iaf, jag hoppas sanden blev riktigt tvättad, annars får jag göra om den imorgon :O Men ihi, teater med skolan imon, WALLAH. orka ? :) men ih, jag ska gå, och jag ska möta beaprutthii 11:45 på torget : D eeeheheheeehe, TREVLIGT TREVLIGT. Bealiisihi lämnar mig aldrig ensamiiiihi.  Lämnar mig också. SÅ. LEDIG IMON DÅ <3


Det finns verkligen stunder då jag inte tål nånting. En blick, ett helt vanligt ord, eller en vanlig mening kan få mig att, bara vilja släppa taget om allt och alla, bara gå vidare, lämna allt gammalt bakom mig, det är inte så långt kvar nu, det kommer snart bli annorlunda, nya vänner, ny skola, nytt liv, allt kommer förändras...  
jag längtar.



Oh, asså, tänk så e d typ 18 års gräns på d där i London ? >_< då dör jag, dom skall spela låtar dom aldrig spelat innan <3<3 som dom spelat in i "get loaded studion" FATTA VA GRYMT ELLER ?! asså åh <3

Kommentarer
Postat av: bealiishi? ;S

JAG LÄMNAR DEJJ ALDRIG ENSAM VA FAN, INTE STRYKA SÅNT (A) ;D

2006-06-13 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback