Så sött

Socker, socker, socker.. Just nu pratar jag med Becka, hon ligger ner och pratar om Per Gessle, om han menar att han ska sätta på flickorna i tv2, eller om han vill sätta på teven, MAHJGAHD : D Nu lyssnar jag på Horrorpops, baby lou tattoo <3 BARA FÖR ATT DEN ÄR SÅ BRA , YEIYHA, idag vill jag ha calippo !!!!! :O:O:O:O:O har inte ätit d på snart en vecka :'( Jag måste äta snart me, annars kommer jag börja gråta : D Jag måste tanka på min mobil me >< jag blir så ledsen när jag inte kan slösa pengar på onödiga samtal från mobilen >____< jag tankade den faktiskt senaste gången typ 18:e februari eller nåt, liksom, EHLOOOOOOOE ? nu ska jag fortsätta lyssna på baby lou tattoooooooo <3<33<33<33<33<3333

Full thrust on the machine, pins on to my skin, I'm getting my soul reapplied while my skin is getting dyed .**''.

Kommentarer
Postat av: BECKA!

MEN HALLÅ !? VILL HAN SÄTTA PÅ TJEJORNA ELLER BARA TITTA PÅ DOM SAMTIDIGT SOM HAN FLÅSAR OCH LÄPPARNA PUTAR UT !? :O :P

2006-06-24 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback