SPEGEL SPEGEL.

HEJ. HEJ. HEJ. idag har jag ätit euroshopper lasagne, helt okej faktiskt, fast den var väldigt varm så jag brände mig på tungan. JAG MÅSTE LYSSNA PÅ LIBERTINES NU, men jag kommer säkert tjata ut dom om jag lyssnar på dom hela tiden så¨, jag får vänta >_< OH, NU KOMMER EN BABYSHAMBLES LÅT : D jag har typ så att alla låtar i media player spelas upp, så jag lyssnar på massa konstig musik just nu, men nu kom un bilo titled med babyyyyyshambles <3 söötish e den :D EPEPEE, jag vill ha godis nu, undrar om alla affärer är stängda /: oh, under månen med winnerbäck, så sötig, jag tror aldrig jag har lyssnat på den innan o: ÅH, NU UNDER PRESSURE MED MY CHEMICAL ROMANCE OCH THE USED ! <3<3<3 så jeffla grym, men aja, nu ska jag spela nåt spel eller nåt ^__^ HA D GÖTTIIH, HEJSIHEJDÅÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback