This is phatethic, FUCK FOREVER <3

SHOOP SHOOP SHOOOOOOP DE LANG DE LANG  <3 Jag älskar what katie did : D såhi sötiiih <3 :D JAG SKA SMINKA MIG NU :D jag börjar med lite brun kajal, eller ska jag ha blå idag ? /: JA, jag tar blå kajal :) vänta ^_^ SÅH, nu har jag blå kajaliiih, och nu har jag börjat med mascaran :) mhmmmmhhmhmhhhh, på mitt högra oga ^_^ nu tar jag det vänstra ;D det ska vara sån här L'oréal paris mascara, den som heter Intensifique, den är bäst :) så, mascaran klar, just nu spelas up the bracket låten <3 SÅ JEFFLA SKÖN <3 ahmen nu ska jag ta på ögonskugga och såhi :D WAITHI :D:D SÅÅ, KLAR :D NU SKA JAG GÅ IN PÅ LUNARSTORM, OCH FJORTIZZA MIG ^__^ sen vill jag spela nåt töntigt online-spel :) så BHAJLÅÅÅÅÅÅH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback