TID & RUM.

Ja, jag fick rubriken från "Carola - Evighet" jag råkar höra den när idioterna där nere sitter å sjunger den, idioterna = Vanessa, Mamma, och då, i bakgrunden, Carola. Asså, fy, vi skulle skickat pudlarna till dit där bort tkr jag, dom skulle lätt vunnit över lordi ^__^ MEN IAF, idag har jag varit med carro, becko, brajji och PAPI xD Jag fick tummen upp av papi, TVÅ GÅNGER, AAAHAA, slå d du ^__^ Typ, vi såg på Kronks nya stil och tjenare kungen, jag vill ha sånt hår som millan har :) rött och fint <3 IIIIIIIIIIHI, jag har inte ens uppdaterat här på hela dagen, förutom nu, men nu är det Sveriges nationaldag, YÄHJ ! DRA ÅT HELVETE BLATTAR, IDAG ÄR DET VÅRAN DAG ! : D ehm, hehehehheheheeeeeee, OOOOH HONEY I DON'T CARE. IPITSHI, imorgon/idag ? vill jag sova länge :) åh liksom, för min enda vän becka, liksom, hon kommer sola halva dan imon så dah. MAMAMAAAAAAAAAAAH, JAG HAR EN SEXIIIIIG TATUERING PÅ HANDEN, en blå, med två pingviner på : D MOG1 !!!!!111111 LAJDI, idag har jag nästan inte lyssnat på Libertines, katastrof asså /: men äh, tar det sen när jag går och lägger mig : D : D : D : D JAG HAR INGA PENGAR PÅ MIN MOBIL OCH HAR INTE HAFT DET PÅ TYP 2 MÅNADER ! SÅ BAHA. Oh, btw, idag har jag ätit pizza me, Alis special ;D CAPPRICCIIOOOOOOSAH MED KEBABISÅÅÅS : D 34 kronor på mat ringen, REA PIZZA, REA PIZZA :D JAJA, NU SKA JAG ÄGNA MIG ÅT NÅT ANNAT INTRESSANT, ORKA MED BLOGG HELA TIDEN LIKSOM ? EHM, NEJ :D JIPPI, HEJSIPEJS <3 Oh, HAHHAAA, BECKA TYP.. FICK UT PIZZA GENOM `NÄSAN FÖRUT, LIKSOM, DET MÅSTE ALLA BARA VETA :D IIIIIIIIIIHIHIHIIIHIII, Och asså, jag tror hon har bajsat i min säng :/ :D WOHW, min mamma säger att nån taffsade på hennes bröst, hum. EJ INTRESSANT. hon är så skrytig av sig :/ liksom, orka ? AHJA, HEJDÅ IGEN. <3

                                                                                                                                   - Swueth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback