VATTENPIPPARE ?

SÅ ROLIG JAG E ! HA-HA, ih, du anar inte hur jävla mycket jag stör mig på dig, förstår du inte ? Ouf, herregud. Jaja, whatever, idag har jag rökt vattenpipa, typ bliehoe, becka, bajklick och bitch, var det från början som skulle vara mediiiih, sen så kom då min papaaaa och han tog med sig dixern, ELAKT, men i varje fall, ja, dixern = brian så typ WADHJIHO, nu er han min wehn igeeehniii. Jag vill ha nåt surt godis just nu, och jag vill göra nåt kul, å bajhii på mina paranteser som säger till mig att jag ska gå å lägga mig nu, LIKSOM DAH, FÖRSTÅR DOM INTE ATT JAG VILL UPPDATERA MIN BLOGG? :) JAJA, JAG SKA IAF GÖRA MIG IORDNING FÖR SÄNGEN NU, eller typih, jag ska ta bort sminket och sååååå, sen ska jag sätta mig på mitt rum och äta rostad majs samtidigt som jag lyssnar på LIBERTINES <3 Jag är verkligen helt kär i Libertines :) så jeffla underbara va ?! MMMMMH ! <3 JAJA, nu ska jag fixa bortih sminket, så BAHJLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH   : D

- YOUWHIYU, UNDERBAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback