What became of forever?

Åweiha, nu sitter jag här igen, med en cola, ett tuggummi och rostad majs och lyssnar på Libertines, lite smått mysigt sådär :) Men bahji, man kan typ inte dricka cola nu efter att man har ätit rostad majs, det skär sig >_< oh, jag hittade min mascara precis, den låg under tangentbordet /: kulinuulii, idag har jag typ varit med becka och carro, vi köpte choklad och sen gick vi hem till becki för dom skulle typ äta, och då typ, skulle dom fråga om dom kunde få en vattenpipa att ha i sin sommarstuga, så vi fick värsta föreläsningen om hasch å shit av hennes mamii, det var lite kul men aah :) sen skulle dom äta å då gick jag och mötte Bitch och gay x] sen liksom bah så gick vi till slottskogen och träffade martiiin och typ några andra, sen gick alla och då gick vi hem till den där långa saken, kommer inte ihåg vad han heter nu men aah, oså var vi där en stund och sen så typ var jag tvungen å gå hem för jag var rädd för att min mamma skulle kolla mig, you know, alkotest >_< nog för att jag inte drack så mycket, men ändå, det ger ju utslag på den ? om hon hade märkt, vilket hon inte gjorde, då hade det absolut inte blivit nåt av London och Babyshambles och då hade jag typ dött på riktigt :) If it's important to you, it's important to me <3

If you've lost your faith in love and music the end wont be long, because if its gone for you then i too may lose it and that would be wrong, tried so hard to keep myself from falling back into my bad old ways.

Det börjar bli väldigt kallt här nu, fast det kanske är för att jag har öppet fönstret så det typ drar ut hit o: Jahmenih, jag får skylla mig själv om jag lämnar det öppet :) men tänk så kommer d typ in massa äckliga djur i mitt rum :O ÅH FY, då ska jag cutta dom sen :)

On and on like you even know what's going on 
into this world that I'm drawn,
they'll kill you before you're
born, they'll pawn your soul to be number one,
you say it's the old fashioned same old song,
that's how your mother likes it all night long,
and if she says how to feel, don't even talk about it,
we could stay at home man,
call the skag and bone man, dig our grave out with a spoon,
then in the morning picking flowers,
sleeping for hours, til the sun becomes the moon,
you say it's old fashioned,
well one thing I know that's how
your mother likes it, now watch my boy go, yes it's real,
like your next meal, dont even talk about it <3


IHIHII, nu ska jag ladda ner massa Libertines låtar från LimeWire för det är så sexiiiigt, och btw, min cola är slut nu, och min rostade majs som jag hade hällt upp i en skål, fast jag har mitt tuggummi kvar :D fast nu ska jag kanske gå ner och ta lite mer sura ormar :D eller maskar? vet inte riktigt :D fast, worm e väl mask ? ;D så ah, sour worms ska jag äta, köpta på Lidl, det är lätt bästa affären ^____^ den e värsta billiiiig : D och dom har massa billigt godis där ;D sånt godis i påse :) MHM, SLÅ DET ! :D å asså mina sura maskar är från Lilla Edet, d e liksom bara sååå soft, där hänger dom liksom vid "korvmojjen" d e ju bara så tufft assååååå ******''** :D EHY POLARN, SKA VI DRA NER TILL KORVMOJJEN Å TA EN KORV ELLAAAH ? ;D;D;D;D;D;D Ja, det  låter ju trevligt :) ÅH, HAHA, nu kom jag å tänka på han den därs raggningsreplik xD "du gumman, sugen på yoghurt ? jag bjuder ;D" SÅ BÄST E HAN, DEN DÄR, HAN SOM INTE FÅR NÄMNAS VID NAMN, HAH :D lilla korken ^__^ fast det var nog inte exakt så som jag skrev, och typ aah, den måste jag köra på nån ^__^ så ni bara vet hetiiingar, så är det korken som har kommit på "Mantharin" ni ska hedra honom, han är nästan lika bra som Pete och Carl, och typ, nästan lika bra som jag ;D men lätt inte bättre :] det är förresten han som har lärt mig skriva "aah okey" ocksååhåhå :) jag vearsta sprider vidare hans grejjer, likzååhmiiii, nu har jag fått Onanii till å börja skriva så me, BIHIIII, Kuliiiiigt ^__^ WIHJA, IMON HOPPAS JAG ATT VI KAN HYRA FILM : D Kronks nya stil och tjenare kungen <3 Då måste min rosa mögelost kompis vara med, elelr aah, min PAPAAAA, och typ diixern :] och bajklick :D och självklart det ruttna fläsket ^___^ vad vore en dag utan den där saken ? liksom, hon är som luft för mig ^_^ och då menar jag inte liksom att hon e ingenting, utan liksooomhiii, ni fattar nog, eller ? JAG SKA VÄL INTE BEHÖVA FÖRKLARA?! ne, justé, ta upp en bajspåse då ^_^ SÅ KAN DU TÄNKA PÅ MIG ! :D LOL ^__^ kommer ihåg det där :D och typ "assåååå *allvarlig blick* Har du bajsat i min säng ?" HAHA :D KADÜSCH, i varje fall, säkert ingen som orkat läsa allt, men ändå, jag kanske gillar å skriva? aah justé, JUSTÉ! nu ska jag spela biljard :D var ett tag sen nu, så TJINGELINGIIIIH <3

Kommentarer
Postat av: MANDIS

JAG HAR LÄST VARTENDA ORD! :D

2006-06-04 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback