SÖNDERGRÅTNA ÖGON

jag trodde det kunde bli bra. jag har stått med kniv mot min mage. jag har suttit med rakblad mot min handled. jag har skakat. jag har inte kunnat resa mig från sängen. mina ögon är så svullna att jag inte ens kan gå ut. hur kan man göra så mot någon man påstår sig älska. jag behöver hjälp. jag trodde verkligen det skulle bli bra. jag kan inte fatta det. det här är den värsta dagen i mitt liv. jag kan inte prata med någon. jag vill lägga mig ner och dö. jag är för feg för att göra något åt det själv. jag vågar inte sticka, jag vågar inte skära igen. jag vill bara somna in. jag kommer aldrig kunna leva igen. det är för mycket. jag vågar inte. jag är så jävla rädd. jag visste att något var fel. jag klarar mig aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback