unik

jag vill ha en färsprakande, fin och jätteglad blogg. ändå skriver jag bara när jag typ mår röv. när jag väl är lycklig orkar jag aldrig skriva, det är sorgligt. sen läser ju bara folk när dem vet att jag mår dåligt med, vad jag märkt. skall strax till jobbet, orkar egentligen inte, vill bara lägga mig och sova nu på en gång. min tatuering börjar läka med så det kliar röv på axeln. lyssnar på velvet underground, för jag älskar pale blue eyes. eller, egentligen det mesta, iaf där lou reed sjunger, står inte ut med nico ibland. dagens i-lands problem of course. ska till uddevalla ikväll och typ sova och sen dra hem. kommer vara död efter bajsjobbet. vill inte vill inte vill inte, men jag måste ha pengar.

nu orkar jag inte knappra längre, kommer ingen vart. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback