utan choklad

min blogg är lika uppiggande som ett besök i affären då man är sjukt sugen på choklad och all jävla choklad i hela butiken är slut. verkligen super-peppande.

jag har iaf haft två underbara dagar nu, trots vad som hänt. alla tycker säkert jag är dum i huvudet, men så blir det när man älskar någon, faktiskt. man vill inte, man kan inte släppa taget. jag har varit ett riktigt svin själv, ändå har jag blivit förlåten, för jag har varit älskad. det gäller att tro. vi såg på film igår och vi kurrade ihop oss, vi gick till affären och köpte ostbågar som jag hoppas finns kvar på söndag då dem kommer vara sjukt sega och supergoda. jag skall strax smörja in mina ben med min nya salva, sedan ska jag gå på toa och tvätta av salvan från händerna. efter det skall jag lägga mig i min uppvärmda säng, jag har fått låna min mammas värmemadrass som är hur underbar som helst, så jävla skönt att krypa ner i sängen när  lakanet och täcket är varmt och mysigt. jag tatuerade för övrigt in min enhörning förut, och fyllde i min gamla robotlove tatuering som jag nu väljer att kalla den, jag älskar den och min häst. imorgon skall jag till min älskade rebecka och dricka vin och se på sex and the city om allt går som det ska, och på lördag ska jag till underjorden med jasmine, sedan, på söndag, den 18e som är min och sebastians dag skall jag såklart träffa honom. då ska vi mysa gärnet igen och ha det så underbart som bara vi kan ha det.

med dessa ord säger jag, puss och godnatt, nu skall ni fan få choklad i hyllan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback